Introductie
Sinds 1998 ontwikkelt en produceert Easy Life International B.V. aquarium- en vijverproducten in eigen beheer onder de merknaam Easy-Life. We onderscheiden ons in de markt doordat de universitair geschoolde specialisten ook zelf al jarenlang aquarist zijn en daardoor praktijk en kennis perfect kunnen samenvoegen tot innovatieve producten. Door de goede naam en uitstekend werking van de Easy-Life producten zijn ze in meer dan 60 landen verkrijgbaar. Inmiddels worden de producten niet alleen door hobbyisten gebruikt, maar ook door detaillisten, groothandels, dierentuinen en importeur-exporteurs van vissen en koralen.
Award ProFito 2008
Persbericht: Award “Beste aquariumproduct 2008”
DUISBURG, DUITSLAND – Er is bekendgemaakt dat het product ProFito professionele plantenvoeding “aquariumproduct van het jaar 2008 – Duitsland” is geworden. Ieder jaar kiest Zoo Zajac GmbH uit meer dan 12.000 producten ,de beste producten in de categoriën Aquarium, Terrarium en Vijver. Voor de belangrijkste categorie Aquarium heeft dit jaar ProFito plantenvoeding de prijs in de wacht gesleept. Het product moest voldoen aan belangrijke criteria zoals prijs-kwaliteit, innovatie, klachtenvrij. Het product had de meeste punten vergaart door het management, verkoopleiders van Zoo Zajac en consumenten die bij elke order punten konden toekennen aan een product. De prijs wordt bekendgemaakt in de nieuwe catalogus 2008 met een oplage van 300. 000 stuks.
Award Filter Medium 2004
Persbericht: Award “Beste aquariumproduct 2004”
DUISBURG, DUITSLAND – Er is bekendgemaakt dat het product Easy-Life Vloeibaar Filtermedium “aquariumproduct van het jaar 2004 – Duitsland” is geworden. Ieder jaar kiest Zoo Zajac GmbH uit meer dan 12.000 producten ,de beste producten in de categoriën Aquarium, Terrarium en Vijver. Voor de belangrijkste categorie Aquarium heeft dit jaar Easy-Life Vloeibaar
Filtermedium de prijs in de wacht gesleept. Het product moest voldoen aan belangrijke criteria zoals prijs-kwaliteit, innovatie, klachtenvrij. Het product had de meeste punten vergaart door het management, verkoopleiders van Zoo Zajac en consumenten die bij elke order punten konden toekennen aan een product. De prijs wordt bekendgemaakt in de nieuwe catalogus 2005 met een oplage van 300. 000 stuks.